Весняні канікули
Звіт
про організацію відпочинку та дозвілля
дітей під час весняних канікул
2018-2019 н.р.
З метою належного відпочинку та організації змістовного дозвілля дітей і молоді під час весняних канікул, сприяння розвитку пізнавальних можливостей дітей та юнацтва у школі були сплановані комплексні заходи. Заздалегідь учні та батьки були проінформовані про їх проведення. Класними керівниками з учнями школи та їх батьками були проведені бесіди, інструктажі з техніки безпеки та попередження дитячого травматизму:
- правила поведінки у громадських місцях під час канікул;
- протипожежна безпека, користування газом та електроприладами;
- обережно - вибухонебезпечні предмети;
- тонкий лід – небезпечний лід;
- обережно: петарди – загроза життя;
- будьте обережні на залізниці
- увага: обірваний провід;
- обережно: дикі тварини;
- правила дорожнього руху;
- профілактика правопорушень, бродяжництва, жебратства;
- профілактика негативних явищ серед учнів (наркоманія, токсикоманія, алкоголізм, тютюнокуріння);
- правила безпечного інтернету .
Під час весняного віпочинку були проведені екскурсії до м. Суми та до Лебединського медичного училища ім. М.І.Сітенка. В Сумах учні з радістю відвідали виставку крокодилів, Спасо-Преображенський собор та побували біля козацького хреста борцям за волю. В медичному училищі учні побували в музеї анатомії та переглянули майстер-клас по наданню першої медичної допомоги при кровотечах, травмах.
Заходи на канікули були сплановані з урахуванням вікових особливостей дітей та направлені на розвиток творчих здібностей школярів.
Найбільш цікаво пройшли заходи:
? змагання з баскетболу між учнями 5-10 кл.;
? еко-конкурс «Зелена планета» між учнями 5-9 кл.
Також учні взяли участь у районному фестивалі-конкурсі учнівської молоді «Ліга сміху».
Весь період весняних канікул у школі працювали спортивний зал, комп’ютерний клас, гуртки. Щодня працювала бібліотека.
Кожного дня вчителі-предметники працювали з обдарованими учнями та учнями, які потребують корекції знань.
Не залишились без уваги учні, які потребують додаткової педагогічної уваги. Класні керівники взяли під особливий контроль поведінку цих учнів, залучали їх до проведення виховних заходів, роботи гуртків, екскурсій.