Осінні канікули
Звіт
про організацію відпочинку та дозвілля
дітей під час осінніх канікул
2019-2020 н.р.
З метою належного відпочинку та організації змістовного дозвілля дітей і молоді під час осінніх канікул, сприяння розвитку пізнавальних можливостей дітей та юнацтва у школі були сплановані комплексні заходи. Заздалегідь учні та батьки були проінформовані про їх проведення. Класними керівниками з учнями школи та їх батьками були проведені бесіди, інструктажі з техніки безпеки та попередження дитячого травматизму:
- правила поведінки у громадських місцях під час канікул;
- протипожежна безпека, користування газом та електроприладами;
- обережно - вибухонебезпечні предмети;
- тонкий лід – небезпечний лід;
- обережно: петарди – загроза життя;
- будьте обережні на залізниці
- увага: обірваний провід;
- обережно: дикі тварини;
- правила дорожнього руху;
- профілактика правопорушень, бродяжництва, жебратства;
- профілактика негативних явищ серед учнів (наркоманія,
токсикоманія, алкоголізм, тютюнокуріння);
- правила безпечного інтернету .
Під час осіннього віпочинку були проведені екскурсії до м. Суми, до сільської бібліотеки та до осіннього лісу «Стежина здоров'я». В Сумах учні з радістю переглянули мультфільм «Клара і зачарований дракон» та здійснили цікаву екскурсію по місту.
Заходи на канікули були сплановані з урахуванням вікових особливостей дітей та направлені на розвиток творчих здібностей школярів.
Найбільш цікаво пройшли заходи:
- літературна вітальня у бібліотеці «Осінні мелодії у творчості українських та зарубіжних поетів» з учнями 9-11 класів;
- тренінгове заняття для учнів 5 класу «Навички позитивного спілкування.
Також учні школи взяли участь у районних заходах: засіданні клубу «GreenLab» , школі креативних мистецтв «Секрети декупажу» та засіданні школи «Лідер».
Протягом осінніх канікул у школі працювали спортивний зал, комп’ютерний клас, гуртки. Щодня працювала бібліотека.
Вчителі-предметники працювали з обдарованими учнями та учнями, які потребують корекції знань.
Не залишились без уваги учні, які потребують додаткової педагогічної уваги. Класні керівники взяли під особливий контроль поведінку цих учнів, залучали їх до проведення виховних заходів, роботи гуртків, екскурсій.