РМО учителів,які працюють в інклюзивних класах
«Знедолена природою дитина не повинна знати, що вона малоздібна, що у неї слабкий розум, слабкі сили. Виховання такої дитини повинно бути у сто разів ніжнішим, чуйнішим, дбайливішим»
В.Сухомлинський
21 лютого 2019 року на базі Межиріцької ЗОШ І-ІІІ ступенів відбулося засідання районного методичного об’єднання учителів, які працюють в інклюзивних класах з теми «Формування мотивації до освітнього процесу у дітей з особливими освітніми потребами, зокрема, з порушенням слуху». Під час практичної частини вчителі відвідали урок літературного читання з теми «Поезія, що стала піснею. Т.Г.Шевченко «Реве та стогне Дніпр широкий…», годину спілкування «У серці з Україною» (Троян Н.М.), корекційно-розвиткове заняття з розвитку слухового сприймання і формування вимови з учнем 4 класу Тарасенком Артуром (Дубницький М.І.). Під час теоретичної частини учасники семінару обговорювали переваги інклюзивного навчання для дітей з ООП, зокрема з порушеннями слуху. Л.В.Дубницька, методист з інклюзивної освіти, зазначила, що ключовий принцип інклюзивного підходу полягає в тому, що школи мають бути відкритими для всіх дітей, незалежно від їхніх фізичних, інтелектуальних, соціальних, емоційних, мовних чи інших особливостей.